torsdag 27 september 2012

Hej höstrusk!!!

Så här ser det ut utanför bussen som ska ta mig till jobbet:0/


Igår när jag kom hem kände jag mig pigg å tänkte att nu skulle ett zumba pass va kul:0) fick då sms av vår tränare att hon var sjuk:0/
Jag blev lite sur men hade för mig att det var ett annat pass i byn som jag gick på:0)
Vi jobbade med hantlar å kvast skaft:0)
Mkt roligt!! Mkt jobbigt:0)
Nu e det jobb heeeela dagen tills 18 när lilleman å maken hämtar mig:0)
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Ja, men sånt går jag gärna på... med hantlar och kvastskaft. Måndagarna har vi cirkelträning/stationsträning med sånt och torsdagarna ibland på core/funktionell träning. Superbra träning tycker jag. :)
Bättre än zumba... ha ha...
Kram på dig! Här är det tendens till sol faktiskt. Ska ut och gå/springa lite inför söndagen.
Kram! Nu loggar jag ur ett par dagar.