måndag 20 maj 2013

Ååååååå hååååå




Idag fick jag mitt nya schema! Det ser helt ok ut... Jag som trodde det var pest pest pest....
Idag hade lilleman sovit på dagis.... Fy vad jag blir sur.... Få se när hans små ögon faller igen ikväll:0)
Matvägrar gör han med! Onget duger!
Nu stuvar jag pasta fjärilar tills imorrn... Få se om det duger.. Jag måste iaf bli bättre på att förbereda maten så man slipper stå som ett ufo å göra den när man kommer hem :0)
Kram kram Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Linda/Candygirl sa...

Men han orkade säkert inte hela dagen utan en tuppis när han varit sjuk.. lägg honom som vanligt och var LUGN så han inte märker att du är stressad över att du tror han ska vara vaken länge. Då somnar han säkert fint ändå...

Camillas dagar sa...

Bra att schemat blev bra! :)
Du byter kedja nu alltså? Blir Hemköp Willys eller byter bara du? Lycka till i vilket fall.
Kram kram!