lördag 10 augusti 2013

Sushi å shopping

Idag blev det sushi ute :0) till lunch



Äter gärna vegetariskt när tillfälle ges;0) muuuuuuuums!!!!



Lilleman fick 2 nya filmer av mormor och morfar! han diggar Nicke:0)



Skor fick han av min faster med:0)



Jordgubb fläder te 2hg! :0)



Köpte en sådan Rubiks kub till Lilleman ;0)



Apoteket fick påhälsning även idag:0) me like!!!



Denna neon tröja hade jag till en kjol;0) nu har jag riggat om till ful shorts;0)
snart ska vi käka sen middag! Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

vilken härlig shoppingdag! Själv har jag mest bara cyklat och jobbat. har blivit kär i ett par nya asics, hoppas att det går över. stora bokstavsknappen på datorn har slutat funka, så det är nog mer viktigt att köpa ny laptop i så fall. ;)
kram kram! från mig som kvällsmyser i ett par orange Reebookshorts från blogger boot camp, som inte får vara med på bild. Vi kanske kunde ha shorts-party i stället för pyjamasparty. :D