torsdag 5 mars 2009

Lyckorus?

Jag är så glad att vara ledig i nu dagarna 3!!!
Imorrn blåser vi neröver till nuevo Estockholmo å ska kampera där med min favvo faster!! =0)
Å ska gå på Metallica på lördag!!! så kul vi kommer att ha!!!
Annars går det sjuka å elände på jobbet....ena magsjuka ena förkylning som kommit tillbaka en 3dje gång....snacka om krassliga arbetskolegor!!! Hoppas jag får vara frisk!!!
Annars har jag börjat 07:00 hela veckan så jag har inte varit människa på kvällarna!!! har varit jätte trött!!! ;0)
Nä ni ser att jag e levande iaf!!! Men nu ska jag börja packa som sagt var!!!
Ha en fiiiiiiiin helg bloggisar!!!

6 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hoppas ni får en kanontrevlig resa och att Metallica är lika bra som de brukar vara! :)
Kram!!!

Maria sa...

Metallica är inte helt fel...

Ha det fint !

tinazpicaboo sa...

låter toppen skoj!

Hanna sa...

hej!
den är köpt på Lindex i julas (rea) nu finns den i samma modell men i blått och rött!

Ha en fin dag!

Hanna sa...

Tack för omtanken, nu verkar det gå sakta men säkert åt rätt håll med A, inga bakslag på två dagar nu!!!!

Petra sa...

Skönt med lediga dagar. Ha det bäst.
Kram