fredag 27 februari 2009

Let's Dance =0)


TJOHOO!!!


Idag är det fredag!

HAr jobbat 07:00-15:00 det var reiktigt kul å härligt att sluta tidigt...annars skulle jag ha jobbat ytterligare en timmen å sluta kl 19:00 =0)


Ikväll ska jag kolla på så ska det låta och lets dance....det blir en salig blandning av detta ikväll! eftersom jag vill se båda!! =0)


Nu ska jag hoppa i duchen å sedan ska syster komma på besök!! Tror jag ska åka till stan å kolla en klänning imorrn med!! få se hur det blir....annars få jag kolla de i veckan!


Urch!!! det är bara tråk på nyheterna....nerskärningar i arbeten å mord, våld!! Nu får det vara nog!! Nu vill man ha trevliga nyheter isf alla ledsamma!!


Nu blir det kallare igen...det är -12 grader här nu!! när jag slutade var det -2 grader bara....jag vill ha vår!!! VÅR nu!


Hoppas ni får det en trevlig helg!!


,

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Go kväll i kylan! Vi har -16 grader här nu, så ni har nog -30 i norr nu va?
Nyfiken på om du hittade någon klänning i dag. :) Bild önskas tack!
Kram kram!