onsdag 25 februari 2009

En hel vetenskap.....

JA!!!

Ja fattar inget numera....men har ändrat lite på bloggen!!! Måste vara sämst på detta!!! Men det e ganska kul att sitta & knåpa med!!




Nu sitter an här mätt å belåten efter en mycket lyckad lasagne....körde en fusk variant...köpte en påse med kryddmix...då går det ju jättefort att göra!!




När jag väl kom ner till mamma å pappa så hade deras kylskåp gått sönder....vilken tur att jag bjöd dom hit på middag idag!!! =0)....Så sambon å pappa var på tippen med våran gammla diskmarskin som pajade innan jul å deras kyl/frys idag!!! det känndes bra att få bort det gammla skrället från garaget där den stått å skräpat i snart 2månader!!!




Jag har städat å tvättat....å kollat Hem till gården! =0)




Till helgen ska jag baka åt pappa som fyller år!!! tänkte baka en sådan:


Nu ska jag åter igen gå å hänga denna tvätt!!! =0)

Inga kommentarer: