onsdag 25 februari 2009

Hallå i stugorna!

Nu provar jag att blogga här!! få se hur det går!!! jag e inte så haj på denna sida ännu!!
Ni som är nya å hittat hit får ta å göra en check vad jag är för person om ni vill på min gammla blogg!! =0)

Idag är jag ledig å har bara hunnit gå med min hund på morgon prommis å sedan ätit ett äpple...sedan har jag sutit här å klurat ut bakgrunder å annat!! =0)

Idag har jag inget speciellt för mej ! ska tvätta kläder som jag inte har gjort...jag gillar inte att tvätta!!! ja de är inte direkt jobbigt!!! hahaha...
Ska ut å gå i solen med min hund är det tänkt å sedan ska jag göra en lasagne!! MuMs MuMs!
Å gå hem till pappa å kolla på Hem till gården..... ja jag vet allt vad ni tänker!!! men det är ganska roligt att följa tycker jag!!! =0)

Snart är det en vecka kvar tills vi ska se dom igen....Metallica!!! det ska bli både kul å häftigt!!=0)

Nä nu ska jag HÄNGA tvätt!!! Znark!

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Välkommen till blogspot. Just den här mallen började jag också med på blogspot för 2 år sedan. Gillar den. :)
Kram!