tisdag 16 juli 2013

Helgen





Japp vi tog en tripp till Furuvik i helgen!
Vi träffade och bodde hos våra trevliga kompisar:0) en kompis som jag fått från bloggen:0)
I lördags åkte vi ner dit å fick god grillad middag när vi kom fram! Satt uppe länge!
Sedan på söndag gjorde vi en tur i Gävle! Det blevextra knasigt att i kön på Donken träffade på Lillemans bästa dagispolare!
De hade inte en susning att vi var där:0))
Igår gjorde v idjurparken och karuseller!


















Vi åkte kaffe kopparna, båt turen Amazonas och lilleman körde bilar och ålte mini berg och dalbana!
Idag ska jag till Frissan!
Hej hopp:0)) Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Så mysigt att ha er här! :D
Det måste bli en tradition varje sommar... ha ha! :)
Roligt att se lite bilder från parken, vi har som sagt inte varit in där på ett par år.
Hoppas att ni får en fortsatt mysig semestervecka och en trevlig Robbie-helg!
Kram!

Camillas dagar sa...

Nästa gång ska vi se till att ha båtmotor också!!!

Linda/Candygirl sa...

Det är så kul med bloggkompisar. Tänk så bra man kan komma överens och har träffats via nätet.

JAg har läst ikapp lite hos dig nu så jag vet vad jag missat när vi varit borta.