söndag 21 juli 2013

Hemma


Snabba ryck! Ena dagen flyger man 2:ggr per dag å nästa går man i Göteborg! Dagen därpå e man i soffan hemma! Helt sjukt egentligen!



Mobilskalet jag pratade om:0)



Köpte en bok med! Ganska bra e den:0)



Blev 2 stora Starbucks muggar hem med:0))







Köpte en Robbie tröja med;0)

Hotellfrukosten imorse! innan vi flög hem igen!
eller vänta! jag var ju in på Starbucks igen å köpte den största frappen med!
Haha! Kaffe tunna det e jag de:0))
Lilleman blev glada när vi kom hem! Hade köpt bilar till honom i ett paket med:0) han hade varit duktig å inte varit ledsen hos mormor och morfar <3 varit glad hela tiden!
Nu tror jag att jag ska krypa ner med!
Godnatt alla ! Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linda/Candygirl sa...

jomen med flyg är det smidigt.. snabbt går det.