lördag 25 augusti 2012

Biffigt!


Började dagen som jag gjort flera mornar nu: steker biff :0)
Jag tjatar vidare om mina goda biffar med timjsn! Mumsigt värre;0)
Sedan bar det av till stan att ta ut lite euro, köpa lite mat å lilleman fick lördagsgodis:0)
Sedan hem å iväg igen! Handlade på apoteket å va in på butik Lillasyster;0) där köpte jag denna:0)



Jag kunde inte motstå denna:0)
Sedan hem sätta upp nya gardiner:0)



Ful bild i know men fint blev det:0)
Sedan äta middag å dricka lite morbergs röda!
Sedan kaffe å lite sådannt:0)



Nu bad av lilleman, maken fiskar å sedan blir det tv!:0)
Kram kram
Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Åh, så fint! Både gardiner och ljushus var superfint.
Vad gör du med alla biffarna? Ska ni frysa in och ta med i bagaget utomlands? ;)
Kraaaam! Här regnar det i dag. Jag som tänkt motionera lite.
Maken kom hem från Tallinn som en zombie och somnade i soffan direkt. Han hade snittat 4 timmar sömn/natt på båten. Festprisse. ;)